Thursday, June 25, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang




Buat puteri tersayang, Aisyah Fatihah Suhaimi.
Selamat menyambut ulang tahun yang ke 12. Doa ibu, moga Aisyah akan jadi
seseorang yang disenangi semua orang.

10 comments:

Luckylia™ said...

Selamat Ari Jadik Ecah!! Rajin2 pegi sekolah tau!! Wish u all the besh..

mimieafinie said...

Kalau boleh ecah nak wat sekolah kat sebelah rumah... baru dia jadi rajin kot... heheh

alvas-87 said...

oh.. selamat hari jadi juga dari daku yer.. lmbat wish.... kabo ke ecah rajin2 kan diri anda... hahaha

MIMIE AFINIE said...

rajin mcm lia kan? Sama2lah kita doakan...

Islah Abas said...

dah besar dah aisyah.. lama x jumpe.. mak teh.. kirim salam semua :)

MIMIE AFINIE said...

Salam Is,
Wah! lamanya tak dengar citer Is. Bila nak balik semenanjung? Aisyah memang dah besar. Lebih tinggi dari mak dia pun...

Azemi Ali said...

Salam.

Selamat hari lahir Aisyah Fatihah. Moga panjang umur yang berkat, ditambahkan rezeki dan menjadi anak yang solehah.

p/s - Kak Wan, saya dah 4 minggu MC, kaki patah, Ada 4 buku library dengan saya, entah berapa kena denda tu. Boleh buat rayuan ke?

sy@f@t33 said...

haha.. thanks... :D

MIMIE AFINIE said...

Salam En. Azemi,
Terima kasih utk ucapan tu. Begitulah juga yg diharapkan.

Sebenarnya akak dah ter-emel reminder denda tu. Lepas tu baru tahu pasal insiden kaki patah tu. Tak payah buat rayuan... kalau mc, memang dikecualikan dari bayar denda.

Apa2pun akak harap En. Azemi cepat sembuh dan kembali bekerja spt biasa.

MIMIE AFINIE said...

Laa... anak ibu pun masuk sini ke? Sama2 syg...