Monday, June 15, 2009

Kembali ke sekolah

Tiba-tiba aje Aisyah mengadu dadanya sakit. Mulanya saya rasa pelik juga. Yalah, tengah elok-elok bergelak ketawa, takan cepat sangat datang sakit kut? Kemudian barulah saya teringat yang esok (oppss... hari ni. Baru perasan jam dah menunjukkan pukul satu lebih) dah mula sekolah balik. Bila dah buka sekolah... macam-macam penyakitlah yang datang kat dia... Hmmm... dah faham sangat.

Apa-apapun, selamat kembali ke sekolah buat semua murid dan guru sekolah.

9 comments:

Sarnia Yahya aka Sania Yasmin said...

salam kak...
biasa le... Dah cuti panjang sangat, perangai malas tu dtg le. Bukan pada dia org aje. Kdg2 kita pun sama, kan? hehehe

alvas-87 said...

hahaha... aisyah tu mmg.....

MIMIE AFINIE said...

Salam sarnia...
Sebenarnya budak tu ngikut perangai mak dia masa kecik2 dulu. Bila malas ke sekolah je mulalah dtg mcm2 penyakit.Hahahah...

MIMIE AFINIE said...

Macam la lia x tau mcm mana ecah tu... Kalau boleh nak sekolah kat rumah je...

zara aluwi said...

Hari pertama saja, bebudak liat skit nak ke skolah... bila dah jumpa kenkawan seronok pun datang la...

MIMIE AFINIE said...

Biasa la bebudak. Macam kita gak. Ada masa cam malas nak pegi kerja kan? Nak2 hari Isnin...

Luckylia™ said...

tak malas tapi mengantuk.. abeh camno?

MIMIE AFINIE said...

Bila dah ngantok... terus jd malas kan? Muahaha...

蔥爆牛肉Frank said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社