Monday, October 19, 2009

Jumpa lagi...

Dah sebulan rupanya saya tak update blog. Bukan tak nak update... nak sangat, tapi seperti biasalah, ada saja rintangan (alasan la tu...) Biasalah bulan syawal ni, sana sini ada open house. Tak pergi, orang dah jemput. Saya sendiri tak buat open house pun... tapi ramai jugalah yang datang beraya. Semalam pun masih ada lagi yang datang. Pendek kata, sebulan Syawal ni asyik makan aje kerja saya. Ke rumah orang pun, saya makan. Orang datang ke rumah pun, saya makan. Itulah sebenarnya salah satu punca kenapa saya dah lama tak update blog. Bila dah banyak makan, badan jadi berat. Bila badan dah berat... mulalah rasa malas. (Itu yang betulnya... hehehe...) Tapi dalam sibuk beraya, saya juga sibuk menulis novel terbaru saya. Dah ramai yang bertanya... Insyaallah saya akan cuba siapkannya menjelang awal tahun depan.



4 comments:

Sarnia Yahya said...

salam kak... ingatkan dah lupa ngan umah ni. Selamat berblog...
apa tajuk novel kali ni? x sabo nk tunggu.

ezannurhafiz said...

salam kak mie..bagus3...tak sabar nak baca ni...dah lama tak shopping novel baru ni...hehe...

raya aritu sibuk la kak mie..paksu kahwin..so, dari ezan balik cuti sampai la hari majlisnye,mmg ezan antara yang paling sibuk..

duit raya??dapat lagi kak mie..hehe..byk jgk la..tapi sayang, semuanya hilang..tak sempat nak kira..mungkin dlm sibuk2 ms majlis kot..sedar pn masa dah selamat sampai UIA..

MIMIE AFINIE said...

salam sarnia... lupa tu taklah... tapi malas nak jenguk... heheh...

Akak mcm biasalah... tajuk bagi kemudian. Tunggu siap dulu...

MIMIE AFINIE said...

salam ezan,
Tu la... tengah bertungkus lumus ni. Biasalah akak ni... penulis paling rajin. Sebelum ni berbulan2 rileks aje. Bila orang dah bertanya... baru sibuk nak buat...

Ala siannya ezak... sapalah punya angkara tu ya? Tak apa la... dah tak de rezeki... tahun depan kumpul lagi...