Tuesday, July 13, 2010

Salam...

Buat yang sering bertanya... sebenarnya saya tak menghilang ke mana-mana. Cumanya mood menulis tak berapa ada. Itulah sebabnya kenapa blog ni dah agak lama tak berupdate. Insya-Allah sikit hari lagi saya akan cuba merajinkan diri, membawa jari jemari mengetuk apa yang patut.

8 comments:

eMi mLi said...

Itulah, rindu nak baca tulisan Kak Mimie :)

ezannurhafiz said...

tu la kak mie..rindu ni kat kak mie....

NIk Fauziah Nik Hussin said...

kak mimie...
harap sihat selalu..

MIMIE AFINIE said...

emi mli... akak pun rindu nak menulis tp keadaan tak mengizinkan...

MIMIE AFINIE said...

ezan... tak dapat lah nak nolong... hehehe...

MIMIE AFINIE said...

nik... mudah-mudahan

Fatima said...

salam kak mimie. sy msih bru di sini. cuma sy ingin meminta pndpt & pertolongan dr akk. sy ada perancagan utk menerbitkn novel sy. novel saya tu dah lama sy siapkn. baru sebuah novel dulu. buat masa, sy nk emelkan novel sy pd kwn2 sy terlebih dulu utk meminta komen2 dr mrk sblm dikluarkn. so, mcm mne akk keluarkn novel akk? adakah akk hntr softcopy ke penerbit dahulu utk mndptkn kelulusan kmudian bru dikeluarkn... atau mcmmne.. skang sy tgh buat blog & akn publishkn dlu novel sy tu di blog dulu. tgk dulu penerimaannya mcm mne. so, apa pndpt akk? sila bls ke emel sy - fatimashahbuddin@yahoo.com. TQVM

MIMIE AFINIE said...

salam fatima...
Nanti akak emel ya...