Saturday, December 8, 2012

novel kompilasi (BDS & BTS)

Dua novel saya 'Bila dan suka' dan 'Bukan tak sudi' akan diterbitkan dalam bentuk kompilasi dan hanya akan dijual secara eksklusif di Kedai Buku POPULAR. Jadi, bagi sesiapa yang belum memilikinya, sila-silalah ke POPULAR ya? Harganya amat berpatutan sekali, iaitu RM32.90 sahaja.


10 comments:

Maisarah Azmi said...

saya dah ada novel bila dah suka.. Bukan tak sudi tu belom baca lagi..

MIMIE AFINIE said...

Masalah jugak tu kan Mai... heheh... Kalau macam tu mai cari 'bukan tak sudi' aje. Rasanya buku tu masih ada lagi...

Hasif Hamsyari said...

Wah... Tahniah, auntie!

MIMIE AFINIE said...

Terima kasih Hasif :)

nuriah sweet said...

Harap nanti auntie mimie gabungkn buku Bisikan Rindu dengan Masih ada rindu sbb ssah nak dpt dua2 buku k\tu..

ezannurhafiz said...

Sangat sokong nuriah...novel Bila Dah Suka & Bukan Tak Sudi..2-2 dah ade...n 2-2 ada signature kak mie..hehe...

MIMIE AFINIE said...

nuriah,

Bukan tak nak buat kompilasi utk Bisikan Rindu & Masih ada rindu tp keadaan tak mengizinkan... memang banyak permintaan utk kedua buku tersebut diterbitkan semula...

MIMIE AFINIE said...

Ezan... nak buat macam mana. Ikutkan akak sendiri nak kedua2 buku tu diterbitkan semula... tp atas sebab2 tertentu, terpaksalah akak mengalah. Biarlah, akak anggap tak ada rezeki akaklah tu nak tengok novel tu diterbitkan semula... :(

rosriani oren yahya said...

Salam
Saya ada kedua-duanya dah...tapi akan beli lagi yang ini.

umihamizah said...

As salam,saya nak tanya,bila dah suka dalam kompilasi novel romantis ni sambungan novel bila dah suka tu ke?