Wednesday, July 29, 2009

Gara-gara H1N1

Berita agak tidak menyenangkan bagi saya dan mungkin juga ibu bapa lain. Sekolah Kebangsaan Serendah dan Sekolah Rendah Agama Serendah (sekolah-sekolah tempat Aisyah belajar) ditutup bermula hari ini (29/7/2009) dan hanya akan dibuka pada 4/8/2009 gara-gara H1N1. Khabarnya sudah ada yang dijangkiti wabak penyakit H1N1 ini. Kalaulah berita yang saya dengar itu betul, tak kiralah siapapun orang berkenaan, sama ada pelajar atau guru, saya doakan dia/mereka cepat sembuh. Saya juga berharap agar wabak ini akan berakhir tak lama lagi dan keadaan akan kembali seperti sedia kala. Insya-Allah.

4 comments:

alvas-87 said...

ooo.. mak.. best dah aisyah dpt cuti.. hehehe.. suka ar dia...

MIMIE AFINIE said...

biasa ar aisyah tu, suka sangat la dia. Kalau boleh nak suruh tutup sebulan...

Sarnia Yahya said...

anak2 saya pun cuti seminggu kak, 31/7-7/8 - siap ajak gi Tioman lagi...

MIMIE AFINIE said...

Budak2 sarnia... bukannya reti risau. Lagi seronok adalah dapat cuti lama2. Bukan main lagi ya ajak ibu dia gi Tioman...