Sunday, January 11, 2009

Tajuk oh tajuk

Alhamdulillah, akhirnya siap juga novel saya. Sekarang dalam proses mengedit. Sebelum hantar kepada penerbit, saya kena pastikan tiada kesalahan yang berlaku. Mungkin kalau ada pun, hanyalah kesalahan kecil.

Hanya satu masalah saya sekarang. Tajuk. Semasa menaip entry ni, saya masih belum ada tajuk untuk novel ini. Sebenarnya banyak yang melintas kat kepala ni tapi semuanya macam tak kena aje.

Oklah... saya tak nak membebel panjang-panjang. Moga sehari dua ni saya akan dapat ilham untuk tajuk novel ni...

6 comments:

dS said...

Tahniah, Kak Mimie!

MIMIE AFINIE said...

Terima kasih banyak2 dewi...

Buah Cintaku... said...

Wah kak mimie... dah siap ekk... ni yang buat tak sabar ni... mesti lain dari yang dah adakan... tapi tetap tak lupa kat Pian... hehehee hero kali ini camnelah agaknya... isy buat orang tak sabar jerlah kak mimie ni... pssstttt kak tajuk biar canggih gitu... biar ada umphhh dan boleh KeboMMmmmm hehheheee apa pun tahniah yer kak... bilalah ada rezeki nak jumpa akak ni... alahai che mimie...

MIMIE AFINIE said...

tu la pu3, dalam dok sibuk dengan kerja, akhirnya siap juga citer tu. Itu pun asyik duk ambil cuti je hujung tahun lepas. Nasib baik la cuti banyak.

Citer ni mmg lain la dari sebelum ni. Heronya pun tak ada la sama mcm Pyan.

Insyaallah book fair nanti kita jumpa. A7 April start kan? Tak lama lagi tu...

MIMIE AFINIE said...

Maksud akak 17 April 2009.

Luckylia™ said...

lia nak jumpe auntie mimie jugak.. nak mintak sign... heheee.. :D