Wednesday, August 19, 2009

Saya dan UPSR


Lebih kurang 3 minggu saja lagi Aisyah dan rakan-rakan di tahun enam akan menghadapi UPSR. Sebut pasal UPSR ni, sebenarnya saya yang terlebih risau... sedangkan si empunya badan setenang air di kali... pendek kata tenang dalam serba serbi. Apakah mak-mak budak lain pun berperasaan macam saya atau adakah anak-anak orang lain juga setenang anak saya? Entahlah...

6 comments:

alvas-87 said...

ntah la puan mimie.. anak2 zaman skrg mmg mcm tu kot.. tp anak saya laen cikit.. hihihih..

dS said...

Sepesen aje dgn anak bujang DS, selamba memanjang, macam tak ada apa2 aje, DS yang kecut-perut!

MIMIE AFINIE said...

yalah tu lia... mmg anak zaman skang la kot. Boleh tau ada berapa orang anak lia ni? Dah tak sabar nampak... suruh la pa masuk meminang... heheh...

MIMIE AFINIE said...

ingat kan anak akak aje mcm tu... rupa2nya anak ds pun sama ye? Hai ntah ler budak2 ni...

Nik Fauziah Nik Hussin said...

kakmimie..
agaknya fenomena biasa skrg. mak yang risau anak selamba jer..(isk buat sakit ati je nak bising2 kan??)

MIMIE AFINIE said...

Betul nik... fenomena sekarang agaknya tu. Tak nak bising pun, tetap nak bising jugak kan?