Monday, September 7, 2009

Selamat menduduki UPSR

Buat Aisyah dan semua pelajar tahun 6, diucapkan selamat menduduki peperiksaan UPSR yang akan bermula esok (08-10/09/09). Jawablah dengan tenang, yakin dan berhati-hati. Semoga berjaya. Insya-Allah...

5 comments:

ziekiera said...

Salam Mimie...
anak zie Haikal pun periksa jugak...baru je tidur.resah je....risau gak tngok.moga-moga dia tenang esok,lusa dan tulat. zie cuti esok.temankan dia...buat pembakar semangat....ank bongsu lah katakan...hehehe

eZaNnUr said...

teringat masa UPSR dulu..cikgu2 semua tunggu kat luar dewan..mak abah tak sudah2 berdoa n pesan..buat yang terbaik..jangan cuai..alhamdulillah..dapat jugak 4A1B.
buat semua adik2...berjuanglah sehingga ke titisan terakhir..ingat ibu bapa..

MIMIE AFINIE said...

salam zie...
Samalah kita zie... anak bongsu la katakan. Kebetulan saya pun ambil cuti gak 3 hari.Konon nak beri semangat...

MIMIE AFINIE said...

Baguslah ezan ni... memang anak yang baik. Betul, apa2pun yang nak dibuat, jangan lupa an belakangkan mak bapak. Insya-Allah selamat...

蔥爆牛肉Frank said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚