Wednesday, February 18, 2009

Penat

Penat... itu yang saya rasa hari ini. Bukan badan saja yang penat, tapi otak pun sama penat. Banyak betul yang nak kena fikir, sampai tak terfikir. Banyak sangat yang nak kena buat, sampai tak sempat buat.
Lepas ni, saya nak masuk tidur. Saya tak nak fikir dan tak nak buat apa-apa lagi walaupun banyak perkara yang nak kena fikir dan banyak benda yang nak kena buat. Esok aje la saya fikir... esok aje la saya buat.

2 comments:

Salbie S said...

Hai Kak, sama je en3 kita ya, tapi hr ni br saya update...akk dh lama.Agaknya akk msh pnt lg ke?
Dh hbs fikir ke?
Sy pn lately penat sgt, penat otak dan badan hehehe bila menulis ni penat otak,kalau memasak, mengemas, mencuci tu penat badan plak aduhhhhhhh
gini lah kehidupan
sabar jelah,kan?

MIMIE AFINIE said...

Salbie... bukan novel je ada persamaan ya? N3 kita pun boleh sama jugak. Kebetulan yang tidak menggerunkan langsung... hehehe... Salbie penat lagi ke? Akak ok la...