Saturday, February 28, 2009

Tag Pu3 Imaneisya

Tak pernah sebelum ni saya jawab tag. Bukan tak nak jawab tapi tak sempat. Ini adalah kali pertama, itu pun sebab soalannya simple dan tak memerlukan masa yang banyak. Kebetulan Aisyah sudi tolong ibu dia ni. Lagipun ini adalah kali kedua Pu3 tag saya. Kalau tak jawab jugak, takut dia merajuk la pulak...

1- you have to point out 5 romantik movies that your would love to share with your loved one.

2-it doesn't have to be in order... as long as you love the movies it will be fine.

Saya sebenarnya jarang menonton filem... kat tv adalah sesekali. Kat panggung wayang jauh sekali. Nak tau tak bila kali terakhir saya masuk panggung wayang? Kalau tak silap saya dalam tahun 1985, saya menonton filem Azura. (Ya ke 1985?) Yang saya ingat, masa tu saya masih belajar lagi. Siap buat rombongan Cik Kiah ke panggung wayang dengan kawan2.
Minggu lepas, cadangnya nak pergi la tengok citer Geng Pengembaraan Bermula. Tapi sudahnya, hanya anak-anak yang pergi.

Berikut adalah 5 buah filem romantik yang pernah saya tonton dan saya suka...



3-you have to tag another 5 person to answer this tag
Inilah pula nama-nama yang terpilih :

1. Aisyah
2. Ameer
3. Eita
4. Luckylia
5. Ameera

2 comments:

Salbie S said...

Mak i mak u mak dtk mak nenek...romantiknya IBu ni hehehehe
Yalah...ibu pn muda lagi, br 46 hehehehe Ibu, sori sbb dh tuakn ibu.Ibu jgn marah dan mrajuk ya?apa-apapun, Maafkan Ku Sayang, Kalau Ada Jodoh, ibu jawablah tag saya pulakkkkkkkkk huhuhuu

MIMIE AFINIE said...

Tak marah pun... tak merajuk pun... memang dah tua pun kan, kena lah terima hakikat. Apa2 pun hati maintain muda... heheh...